OD 3 DO 300: DEFINIRANJE ISHODA UČENJA
Projekt pismenosti Od 3 do 300 ima nekoliko faza, a samim time i nekoliko ciljeva. Da bi se projekt realizirao prema planu, neophodna je prva faza: edukacija učitelja. Edukacije će polaziti 44 učitelja iz triju osnovnih škola: Osnovne škole Veliki Bukovec koja je nositelj projekta, Osnovne škole Andrije Palmovića Rasinja te Osnovne škole Dr. Ivana Novaka Macinec.
Prva edukacija održana je 5. siječnja ove godine u Osnovnoj školi Andrije Palmovića Rasinja s početkom u 9 sati. Prisutne su pozdravili i poželjeli im dobrodošlicu ravnatelj škole Krunoslav Belaj, zatim Danimir Kolman, načelnik Općine Rasinja, Ratimir Ljubić, zamjenik župana Koprivničko-križevačke županije, Željka Marković – Bilić, ravnateljica Osnovne škole Veliki Bukovec te na kraju voditeljica projekta Marina Zember, učiteljica hrvatskoga jezika.
Škola je ugostila psihologinju Elviru Nimac koja je vodila predavanje i radionicu Definiranje ishoda učenja u kognitivnom i afektivnom području. Podsjetila je sudionike na ključne pojmove koji su sastavni dio svakog planiranja i pripreme za nastavu, ali i samog nastavnog procesa, a to su: ishod i cilj učenja, Bloomova taksonomija, vrste znanja, razine znanja. Osim predavačkog dijela, učitelji su u praktičnom dijelu edukacije mogli radom u skupinama provjeriti svoje razumijevanje navedenih pojmova, procijeniti uspješnost njihove primjene u vlastitom planiranju i izvođenju nastave, razmišljati o mogućim poboljšanjima u tom smjeru te primjeni naučenog u svakodnevnom radu, a isto tako i u provedbi planiranih izvannastavnih aktivnosti u sklopu projekta.
Osim što su puno naučili, učitelji triju škola upoznali su se, družili, razgovarali o daljnjim zajedničkim edukacijama i razmijenili ideje za projekt.