Dan darovitih učenika u OŠ Veliki Bukovec
Raznoliki su pristupi i definicije darovitosti. U znanstvenom svijetu koristi se oko 140 različitih definicija ovog pojma. Općenito bi se darovitost mogla odrediti kao sklop osobina koje omogućuju pojedincu da dosljedno postiže izrazito iznadprosječan uradak u jednoj ili više aktivnosti kojima se bavi.
Prema Pravilniku o osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju darovitih učenika, darovitost djeteta određuje se kao spoj triju osnovnih skupina osobina: natprosječnih općih ili specifičnih sposobnosti, motivacije i visokog stupnja kreativnosti. Područja darovitosti su: opće intelektualne sposobnosti, stvaralačke (kreativne) sposobnosti, sposobnosti za pojedina umjetnička područja te psihomotorne sposobnosti.
Dan darovitih učenika u našoj je školi obilježen u petak, 18. ožujka 2016., natjecanjem u kojem se birao najbistrić škole za razrednu i predmetnu nastavu u rješavanju zanimljivih mozgalica i zagonetki. Na natjecanju je sudjelovalo 34 učenika:16 učenika razredne nastave i 18 učenika predmetne nastave. Najuspješniji u rješavanju mozgalica i zagonetki za razrednu nastavu bio je Patrik Ahmetović iz 4.b, a za predmetnu nastavu Mateo Čić iz 8.c.
Nakon natjecanja slijedilo je druženje, a zatim proglašenje pobjednika i podjela prigodnih nagrada svim natjecateljima. Ravnateljica je svima čestitala na uspješnom sudjelovanju na natjecanju te najbistrićima podijelila priznanja.
Naši su bistrići zadovoljna i radosna srca zaključili da bi ovakvih “mozganja” trebalo biti što više, a onda su veselo krenuli na proljetne praznike.